Miss Butterfly's Stories: Pulun jangan tak pulun

Friday 11 May 2012

Pulun jangan tak pulun

Assalamualaikum




Wahhh, hari hari jumaat sudah! Ini tidak mungkin. Jom kita pulun ramai-ramai! Pulun habiskan satu buku dan berbuku buku lagi buku.  

\baru terhegeh-hegeh nak geledah buku kat bawah katil/   -,-



credit: yeekeru10.deviantart.com 

Tengok tu betapa comelnya doodles muslimah kat atas tu. Tak salah lagi, memang sebijik macam muka MissB, wakakaka ^.^//

Di saat akhir ni, MissB memang nak pijak tanah pun tak rasa dah. rasa macam pijak awan, ohh lembutnyeeeeee, rasa macam gulali warna pink harga seringgit jual kat Tamu Lawas yang sedap tapi sayangnya manis nanti kencing manis, ibu cakap, jadi takboleh beli. Uwaaa. TwT  *okay tetiba, takde kaitan.

Mana tak nya . . . Fikiran hasek ingat rumah rumah rumah. Dah dengan kengkawan yang dah bercuti tu memang berjimba-jimba, beronok-ronok dengan sakan dan meriahnya, pastu upload gambar di laman muka buku dan menge-tag MissB. Ahh! Mereka begitu kejam. Hati MissB rasa macam gigaru-garu dengan garfu. Tak mengapa akan ku gigit telinga kamu sorang sorang sejurus MissB sampai di airport Lawas nanti.  *Nak balik!!! 


Apa-apa pun, carta hati final exam di bawah ni memang buat MissB . . . .  Kegundah gulana-an, kegelisahan, ketakutan, kecuakan, ke-nervous-an. Oh myyy~ I need to stop all these internet access! >,<''
 


credit:  mynot-so-secret-diary.blogspot.com






p/s: Tak salah bersusah-susah sekarang, nanti de kemudian hari boleh senang-lenang ^.^//


All the best utk semua yang bakal menduduki final exam pada minggu depan dan minggu seterusnya.  InshaAllah boleh buat nyeeeeee :'D    *Fightingggggggggggggg!!







8 comments:

Thanks for the comment ^.^//

[close]