Miss Butterfly's Stories: sadness

Monday 21 June 2010

sadness

celoteh efalovesukasuki

selamat tengah malam!

jam di lappy sudah menunjukkan pukul 0:12 tapi mataku yg xseberapa sepet dan bulat ni belum ada tanda2 mahu tidor .. jadi aku layan saja terus perasaan ku yang aku pun x paham .. memang demmit

Oh,

bila aku memikirkan yg aku kan ke PulauPinang *duh! asyik2 tu ja yg aku fikirkan
aku xpernah rasa sesedih ni..dulu tyme FORM 1 relax cool ja..mybe aku masih childish masa itu...huhu..stp plis lahh..memang berat hatiku untuk keluar dari rumah,dari SARAWAK kalau mahu lebih jelas
terang dan nyata... bukan apa...tiba2 aku rasa aku x dapat berpisah n berjarak jauh dgn family *okey ayat keling di situ

Oh,

i keep on telling my self that I KNOW I CAN DO IT LIKE PAST 5 YEARS , AND WHY I CANT SURVIVE WHEN I AM 18TH...

Oh,

Ya Allah..plis give me the strength ..

Oh,

boleh aku terus ke masa hadapan .. apakah hikmah di sebalik semua ini? .. i belive in hikmah n i believe when something going wrongs n when something going not to be exactly what we want ,  theres must be something or a thing or a precious moment tht u'll appreciate n bersyukur because ALLAH had given u the hidayah ..
cuma hidayah setiap org datang berbeza2 tidak datang dgn serentak
:)

Oh,

conclusion .. aku dah rasa lega setelah aku selesai berceloteh benda2 yg sangat PUTARAN dan MELAYANG2 aku rasa .. benda apa tah aku merepek kat atas tuu .. harap di maafkan :)









No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]