Miss Butterfly's Stories: paper ♥ mate

Saturday 5 February 2011

paper ♥ mate

celoteh efalovesukasuki


alamak, banyaknya error! ni yang malas ni kalau tulis guna pen, kenapalah dia tak suruh taip je kan senang. nasib baik ada liquid paper kan. Eh, eh, mana pulak liquid aku ni. HAIYAKKK !! haa, itu pon dia, menyorok eh kau kat dalam pensel box transparent murah aku tu


sedang aku nak cari dan korek ilham kat dalam brain aku yang agak-agak nak penuh memory nya, tangan aku ni pon gatal membelek-belek liquid paper tadi. lalalalallaalala~ AIKKK ??  ( terperasan ) wahhh , nama liquid ni :


PAPER ♥ MATE lah 


betapa bijaknya orang yang cipta nama dia tu kan, sangat logik . paper dan liquid tak dapat di pisah kan. PAPER pasangan nya LIQUID . jadi memang ta salah lah kalu dia namakan liquid ni Paper Mate. whoa , suka nya aku. whoa , GENIUS siot  ( jakun + muka excited gila ) tapi memang aku solute abis laa, tabik springggg  punya . HAHA ^__^ ( sangat merepek okay )


jadi aku pon pegilah membelek-belek stationery aku yang lain tanpa aku sedari aku pun lalai dan reflection ku terabai dengan begitu CEMERLANG , GEMILANG dan TERBILANG  T__T  ( tahniah )


jadi aku pon ber-blogging tanpa menyedari reflection aku belum siap . HAHA . takpe , lagi one paragraph to complete the one whole reflection essay ( haiyaakk ! ) kenapa lah kalau buat reflection selalu idea nya sloww mengalah kan siput baby.


alaa , kau buat jelah pasal PAPER MATE kau ni kat dalam reflection kau tu. habis cerita !


ewahh . banyak cantik aku nak buat pasal liquid paper aku yang humble ni, takde keja . mengamuk meradang lecturer aku nanti . tak nak aku nak memalukan diri sendiri.


okay LAH ~ LET'S CONTINUE WRITING MY REFLECTION , CHAO & HAD A GREAT WEEKEND PEEPS :)















No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]