Miss Butterfly's Stories: before the day

Friday 27 May 2011

before the day

celoteh efalovesukasuki


sehari sebelum balik....




Outing bersama geng kaki wayang, hehe 


Morgirl Green , Gabriel Assan Saney, Momoy Farra, Adams Bryan, Noor & Izzy

movie yang terpilih ialah ...


by KRU production @ abg2 aku ^_^



boleh tahan best lah jugak cerita ni, apa yang penting Shahir hensem doe. *First time aku puji artis, sila terharu ye Shahir* dan aku terasa lah diri ku ini sangat mudah TERSENTUH ~ menangis tengok cerita seram. sengal nya T_T but betul lah reaction aku, dah part sedih, of course lah nangis sebab SWEET sgt sampai buat aku nangis. Tapi apa yang penting hantu  dia pengotor tahap dewa T_T , dah lah aku tengah syok2 makan roti la Boheme time tu. *ada jual roti ke kat cinema? opss! senyum tak mau kata apa apa ^_^* 

manakala Momoy, Izzy n Noor tgk movie

macam best, nak tengok. tapi lain kali  T_T




kemudian, sebaik sahaja hari dah gelap. itu menandakan kami harus pulang ke hostel.....




apa jadi billa TIBA WAKTU PULANG ataupun KEESOKAN HARINYA??


to be continued ~ ~

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]