Miss Butterfly's Stories: Sahabat

Friday 21 October 2011

Sahabat

celoteh efalovesukasuki




Aku baru je lepas blogwalking, dan terbaca satu entry kat blog ni. Aku setuju dengan apa yang dia tulis kat blog tu.

Kawan, bila susah datang mencari kita, tapi bila senang, dah lupakan kita

bukan nak mengungkit, cuma kita sebagai manusia pun ada perasaan. Apatah lagi, insan yang sensitif macam aku ni. Cepat sangat berubah mood. Aku bukan nak cakap sesapa, kadang2 kita tengok kat sekeliling kita, pelbagai jenis ragam manusia yang dapat kita lihat. Ada yang pelik dan ada yang LEBIH sensitif dari aku pun ada. 

Kita hidup bermasyarakat, jadi pandai pandailah give and take , jangan asyik nak menang je. Lagi pun masing masing dah besar, dan ada segelintir kita dah belajar pun pasal Conflict and Resolution, jadi pandai pandailah solve kan masalah tu. Hmm. 

Yang aku dok membebel sampai masuk subjek Social Studies ni apahal pulak?? Oh, rindu kat lecturer lah katakan. Opsss ^^


Klah, LDS tak buat lagi.Aku memang confident, kalau tak confident macam mana nak hidup en. ^^




4 comments:

Thanks for the comment ^.^//

[close]