Miss Butterfly's Stories: Cuti ialah hari paling seronok dan azam cutiku

Friday 18 November 2011

Cuti ialah hari paling seronok dan azam cutiku

celoteh efalovesukasuki





End of the year, mestilah synonym dengan cuti. CUTI bagi aku hari yang paling membahagiakan dan bagi aku juga jangan lah sia siakan nikmat yang diberi tu. Walaupun sebulan, dengar ja macam lama, tapi sekejap. Bak kata pepatah "bontot pun tak panas lagi" . 

Sebelum mula cuti, apa matlamat korang cuti ni? Kalau aku . . . 

  1. Nak bisnes, aku nak start online dan offline bisnes. Sebelum ni dah start pun tapi secara offline ja, maksud aku, aku mula berbisnes di maktab aku je. Bisnes apa? Hehe. Nanti kite cecite okay ^_^
  2. Nak selalu drive, supaya basic skills aku tak hilang kemana. Sebab aku ni kalau lama tak drive memang macam siput drive cengkerang lah jawabnya. 
  3. Nak layan orang rumah macam boss, contohnya masak untuk diorang, kemas kemas rumah tanpa di suruh. *tak bermaksud sebelum ni aku di suruh baru buat kerja* HAHA ^_^
  4. Nak spend time dengan family, and janji akan pergi kenduri kawen kalau mak ajak. Sebab sebelum ni, memang pemalas nak pergi kenduri. Tapi bila pikir pikir balik, apa salahnya pergi kenduri, nanti ko kawen tak de orang datang baru tahu. *sadis jugak kan kalu macam tu*
  5. Nak Tolong Orang Selalu (TOS) *eh, apa kejadah cogan kata Pandu Puteri nih*  HAHA




ehhhh, kejap. Nanti sambung lagi. Sebabbbbbbbb, dah nak check in nih, Yelah, kan nak balik rumah ! ^_^




HAPPY HOLIDAY, TAKE CARE n SEE U NEXT YEAR in DEGREE PROGRAMMED ! InsyaAllah =)








3 comments:

Thanks for the comment ^.^//

[close]