Miss Butterfly's Stories: Surat untuk korang

Tuesday 22 November 2011

Surat untuk korang

celoteh efalovesukasuki





Hai! Dah sampai kat rumah ni handphone, lappy semua dah tak sentuh dah. Landing je kat airport terus berlari-lari anak masuk dalam kereta dan terus tidor *hiperbola*.

Hari kedua kat rumah baru terhegeh-hegeh nak korek-korek handphone kat dalam luggage, nak charge handphone lah , nak cek email lah , kot kot lah result exam dah keluar ke kan =.= lecturers aku memang cepat je bab bab menyemak papers exam nih. Semangat lah katakan. *Harap result aku okay okay saja*.

Kepada kawan-kawan aku, sorry dari hujung kaki ke hujung rambut,

Saya ni kalau kat rumah, memang pemalas nak charge handphone, malas nak online, kalau nak online pun sekadar usha dua tiga minit je. Kot kot ada yang penting ke kan. Lepas tu, handphone saya ni selalu dan setiap masa dalam MODE: SILENT. Kemudian, handphone saya pula saya selalu sorokkan dibawah bantal, dalam handbag, di atas almari dan dalam timbunan baju. *pelik tp benar* Sebabbbbbbbbbbb itu adalah SAYA @ EFA , saya memang macam tu.  

Sekian terima kasih
Truly love,Efa

Jadi itulah ceritanya. . .

Jadi sekarang nak tengok TV dan tak nak fikir pasal result dulu.
Spoiled my mood je taw! *suara ala2 nyah*






Kbye!







No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]