Miss Butterfly's Stories: how i feel about my early 2nd semester

Sunday 16 January 2011

how i feel about my early 2nd semester

celoteh efalovesukasuki


new semester
new life 
new atmosphere
new block
new dorm
new lectures
new tender ( cafeteria )
new time table
&


new RULES ! hate it damn much :(




close ur diary and start a new fresh diary ( yg bau kedai ) with a new entry entitled " how i feel about my early second semester?" 
opening yang sangat memberangsangkan dan agak2  emosi. semester 1 dah selesai dan perasaan waktu semester 1 seperti berbulan madu di Bali ! haha memang away from 
depression ( menipu ) and away jugak dari kelas petang ,  yahoo ! dan yang paling best hujung tahun lepas , mostly on end of the month hujan je manjang then hari yang akan hujan pulak hari rabu yg mana kitorg akan assembly kat Padang ( hate it ) . bersyukur sangat sebab akan hujan sebab if it was raining ! means that assembly will be held at Gelanggara ( best dapat duduk ) haha ! 

and

sekarang dah semester 2 baru je tak sampai pun sebulan tapi perasaan . fuhlamak ! jadual pack nak mampus macam sardin dalam tin ~_~ ngek nyaaa ! kalau sardin takpe la jugak boleh makan :( ni jadual harian ! tak sanggup aku lagi . tapi aku tak akan tak akan give up . hello , ini efa zulaikha okay , tabah kot , kuat kot ! dalam hati bukan setakat ada taman tapi ada batu ! jangan main main ( aim 2011 haha ! ) 

jadi apa lagi , matlamat aku taun ni , aku beli satu diari kat popular dan aku mula berdiari ( no wonder aku dah jarang ber-bloging *sigh ) dalam diari tu aku tulis apa aku nak apa aku buat , haha :) dan aku juga sometimes merungut * x baik kan perangai :( * tapi nak buat macam mana , aku merungut benda yang betul . time table sampai ke petang petang ( bak kata senior aku sem 2 mmg macam tu ) *sigh sabaq jelahh . 

calm please calm down ( im talking to myself )

okay , saya tahu hidup ni kita jangan lah asyik nak merungut saja . Allah tau apa yang terbaik untuk kita kan :) jadu semua ni adalah dugaan dan Dia nak tengok hamba-Nya ni tabah ke tak . malu lah kalau tak tabah :) please be strong efazulaikha ! chaiyokk! <3 haha

berdoa n saya tahu sabar itu separuh daripada iman dan dugaan yang kita terima itu sebagai tanda Allah sayang akan hambanNya <3




 and now i realize that 














No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]