Miss Butterfly's Stories: so , i am happy !

Monday 17 January 2011

so , i am happy !

celoteh efalovesukasuki

rasa murung pastu rasa bosan boring tak suka tengok pun ada


itulah yang aku rasa bila aku view blog aku yang sebelum ni. 
( sorry lupa pulak nk Print Screen ) kalau tak mesti kamu kamu dan awak yang tgh baca ni setuju 101 % dgn saya betapa membosan kan sungguh layout blog saya ni :( dan saya rasa blog saya obesity memang semak dgn benda benda yang , err bagus masuk dustbin je . ( nampak sangat ke kekejaman diriku? )


jadi aku telah di takdirkan untuk bertemu dgn someone yang memang sangat2 membantu saya untuk menaikkan kembali keinginan untuk berbloging ! yuhuuu . 


credit to :


Nana ( my cohort mate )


ciknana ni tolong saya edit/design my blog supaya lagi bertambah tambah kemas dan teratur dan membuat kan mata ni sedap je nak tengok nya. keselesaan pun ada ! dan keinginan untuk membuat entry pun datang kembali setelah hilang di telan masa :)


heart u Nana , thanks u made my day ! hehe


jadi mulai hari ini dan hari yang akan mendatang . news feed blog anda mungkin akan di penuhi dgn entries saya ! haha. 


oh man ! dont you know how happy i am ? :p hehe *terlebih excited ke ? haha * takpelah , takde org kesah pun kan . heheee . lalalalala ~


nutshell , 


















1 comment:

Thanks for the comment ^.^//

[close]