Miss Butterfly's Stories: turun padang

Wednesday 19 January 2011

turun padang

celoteh efalovesukasuki

netball or handball ? 


choose one :)


i choose handball , sebab aku kasar . err , main handball kasar ke ? haha . taklah sebenarnya alasan nape choose handball sebab 



  • RULES tak banyak ! haha 
  • bola nye small je :P
  • jaring dia tak tinggi ( tak perlu dongak )
  • boleh pegi mana kita suka , takde had had . haha
  • boleh baling bola sekuat hati . haha

cerewetkan ? haha . memanglah cerewet sebab bila ada keminatan barulah semangat nak main ( semangat lah sangat ! )

petang tadi , semangat kesukanan sangatlah membara bak obor . jadi aku n some of my friends turun padang . niat aku nak jogging ( loss weight ! ) tapi dah nampak diorang main NETBALL cambest je . aku pon join . tapi aku memang dah agak dah , bakat ada tapi kurang. haha . nak kata juling tak juling tapi aku memang tak dapat nak aim kat tiang tu :(  tiang tu yang salah asal tinggi sanagat tak cukup ke ketinggian 159cm aku ni ? *sigh 

jadi aku pon main dengan melanggar semua pantang larang NETBALL haha . best best . sampai aku fed up nak main sebab buta RULES -.- sangat ngek . sebab aku mengaplikasikan handball punya skills kepada netball . haha . kesian sahabat sahabat aku kan . aku baling bola BAPAK kuat . hahaha :p ( sorry sorry , aksi di luar kawalan )

pastu aku sepatut jadi GD ( goal defend ) tapi aku sekali lagi wat rules semdiri pegi masuk kat petak atas atas . and sampai team lawan boleh jaring kan banyakk kaliii -.- haha

pastu tukar la pulak jadi GA ( goal attack ) memang kan , sesuai sangat lah . confirm kalah team aku . hahaha . aku pegang bola pun macam licin je bola tu . pelik aku . haha :D

dah aku takde bakat jadi GA & GD aku jadi WA ( wing apetah ) haha . yang aku cam dah start okay okay lah . ada lah jugak team aku jaringkan bola . hahaha :D (kesian team aku dapat player yang mmg tak pandai main . haha )

jadi moral of the story :

penat doe main netball , aku sanggup main handball 2 round . kalau diberi pilihan . hahaha :D








lalalala ~ imy :)

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]