Miss Butterfly's Stories: "Jom SENYUM bersama Shazny Salleh"

Saturday 9 July 2011

"Jom SENYUM bersama Shazny Salleh"

celoteh efalovesukasuki


Okay ini contest first yang efa pernah join. Wawawa :0
Mungkin~ saya tak ada confident yang tinngi untuk join contest, tapi sebab hari ni agak bersemangat. Apa salahnya kalau efa join kan ^^

|
|
|
V

Senyum  itu kan sedekah, jadi takde salahnya kalau kita senyum. Bukan kena bayar pun, bak kata cikgu saya kat sekolah renda dulu ^^

Jadi di sini, saya letakkan gambar saya yang tengah senyum.

aucak ^_^
Nama saya Efa Zulaikha.
(Shazny Salleh kata " bawah gambo korg senyum yg korg dh snap tu letak la nama samaran korg supaya aku taw korg ni lelaki atau pompuan(zaman skang ni lelaki dan pompuan dah susah nk beza, nampak sama je kenkadang...huhu)" Haha biar beno? haha)



Dan saya nak tag:

4. Joker
9. Farizz



p/s: Senyum tak perlu kata apa apa. Walaupun tak menang T_T




2 comments:

Thanks for the comment ^.^//

[close]