Miss Butterfly's Stories: Berbuka puasa bersama Abang Muruku

Saturday, 20 August 2011

Berbuka puasa bersama Abang Muruku

celoteh efalovesukasuki

Niat puasa dulu sebelum baca entry ni!

Hai semua. Selamat malam dan selamat berbuka. Kenyang tak? Mesti tengah belai-belai perut yang comel kan. Haha ^^ Apa menu berbuka hari ni? Hari ni , efa berbuka bersama Abang Muruku sebelum berbuka teman dia shopping raya dulu. 

Sebelum pergi tempat berbuka, hujan agak lebat. Tudung bawal ku pun mula main peranan =.='' Haish.  Bila sampai tempat nak berbuka, nasi briyani yang pemes kat Komtar memang ramai gila badak. Meja memang ada yang kosong, tapi........ RESERVED. daim betul kan. Nasib baik puasa, boleh lah bersabar sikit. Hehehe. Apa apa pun, thanks Abang Muruku! Walau pun nasi briyani takde ganti ngan nasi puti, ayam dia memang terbaik ^_^
Dah sampai hostel, " Thankyou Abg Muruku, *sambil buat muka comel* " Hehe







p/s:  Macam jatuh "tangga" je. Ops~~~ Lalalalalala




4 comments:

  1. @Nana Liyana

    Heheheheheheheh *muka bahagia*

    ReplyDelete
  2. emmmmmmmm. ni kmk tym ya ka? huuu

    ReplyDelete
  3. @ Pu Huiren

    MUngkin, tgh mewarna kain rentang. hehehhe

    ReplyDelete

Thanks for the comment ^.^//

[close]