Miss Butterfly's Stories: rasa bersalah BANYAK2

Sunday 22 August 2010

rasa bersalah BANYAK2

celoteh efalovesukasuki

oleh kerana kegedikan ku dan perangai ku yang kebudak budakan dan agak MINAT serta CENDERUNG untuk merajuk , sii dia terpaksa bersengkang mata semata - mata untuk menemani ku sebagai hukuman . tapi sii dia cuma mampu bertahan selama 3 jam lalu meminta izin untuk melelapkan matanya . dengan berat hati aku pun melepaskan nya pergi. 


pada keesokan harinya , aku call sii dia tetapi tiada jawapan . aku call lagi untuk kali yang ke 7 , sama . tiada jawapan . kemudian , aku menerima satu SMS daripada sii dia . iaitu pada pukul 12.30 tengahari , dalam SMS tersebut sii dia menulis


*morning cyg , muah*


aku tersentap , ooh , sii dia baru bangun rupanya . aku membalas 


*aik.bru bgun?*


di dalam fikiran ku , aku dibelenggu rasa bersalah kerana aku tahu siapa yang menyebabkan sii dia bangun lewat . 2 minit kemudian aku menerima lagi SMS daripada sii dia


*aok,bru bgun n xda sahur :'( bru sekali xda sahur*


ooh ! salah ku . ku rasa AMAT TERLALU SANGAT bersalah . kalau aku dapat putar masa . aku janji aku tak akan buat sii dia macam tu lagi . lalu aku pun membalas SMS sii dia


*aduih.salah cyg ya.b aher tdo mlm tdik*


kemudian . aku menerima SMS yang terakhir daripada sii dia


*xdalah cyg..b yg salah lah.*


sampai nya hati ku kan3? ! ku rasa sangat bersalah lalu mghantar SMS yg terakhir kpd nya 


*sorry , cyg janji x buat gik*












p/s: awak , kalau awak baca ni , sorry sangat ye , saya x sengaja sayacumasayangkatawak.

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]