Miss Butterfly's Stories: sekadar luahan perasaan

Sunday 22 August 2010

sekadar luahan perasaan

celoteh efalovesukasuki

aku just ingin meluahkan perasaan bukannya mau merungut. hari ini aku rasa hidup ku sangat lah MESSY . tak terurus langsung , berbuka puasa pun lambat , pastu makanan yang aku order pun lambat siap . *sigh + sad *


lepas tu , kat bilik aku terus tak rasa lapar . pukul 9 cam tu baru aku makan . and bila aku makan . nasi paprik nya rasa black pepper . hmm *sigh


sakit peruttt aku ! eeeee .. depress akuuuuu !!! eeeeee


dengan rasa kurang kasih sayang g . ishhhhh . budusss betul perasaan bongek aku ni dah muncul dahhh . haihhhhh . *sigh


we have been together for 3months & 2weeks .
and now , we are going through all the hardness and this is the climax of our relationship
and we are trying to protect our relationship. 


p/s : sedih . nak balik rumah . i miss my family . so much . 


:"(



No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]