Miss Butterfly's Stories: ~solat hajat~

Sunday 22 August 2010

~solat hajat~

celoteh efalovesukasuki

kepada ENCIK MOHD FAIZAL B IBRAHIM :)


terima kasih atas idea anda supaya saya melakukan solat sunat hajat supaya saya lebih tenang & tidak sedihhh . heheheh . tQ bebek comel . ehhehe . nama timangan BARU & MANJA khas untuk dia . hahaha


_________________________________________________________________________________


selepas melakukan solat hajat , hati akan bertambah tenang dan mata pun sangat berat .
rasanya mahu dan ingin meleapkan mata ku ini . 


BOOM!!~


tiba-tiba , bagaikan hujan batu melimpah dari langit . ASSIGNMENT ku oh SAYANG . banyak sungguh . alangkah betuah nya kami . haishh .


ku rindu di saat saat ku melelapkan mata pada pukul 10 malam pada minggu kedua di MAKATAB .
dan pada saat itu juga gelaran RATU KELAWAR belum muncul dari idea ENCIK FAIZAL !




tapi kini , rutin harian ku , sleagi belum puku 1 pagi , aku tidak akan melelapkan mataku . 
selepas itu , aku juga di naikkan pangkat , diberi gelaran SANG RATU KELAWAR


itulah bertuah nya kalu kita ada sahabat yang berasal daripada keluarga di raja seperti ENCIK FAIZAL kita . ehhehehe . jangan cemburuhhhhhh kamOOOO ! ehhehehe




eh eh eh  , mesti kamu nak tau kan sapa faizal bebek yg comel tu ? hehe
xmo xmo bagi link dye nnt kamu rampas sahabat saya !! wekkkk . *SAYA KEDEKUT :)


heheheh . yelahhhhh . baiklahhh ini link FB dye :)) 


klik di sinii

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]