Miss Butterfly's Stories: wink*wink* ;))

Monday 4 October 2010

wink*wink* ;))

celoteh efalovesukasuki

assalamualaikum &  evening peeps ! =)




bangun pagi gosok gigi,cuci muka terus mandi,pakai baju minum susu,salam ayah salam ibu,pergi sekolah jalan kaki,jumpa cikgu depan pintu,GOOD MORNING MADAM SALMAH,GOOD MORNING MADAM ONG,
rajin belajar cikgu ajar,pandai tulis,pandai lukis,pandai nyanyi, baca buku,semua orang suka hati,kalau kita rajin usaha,ibu bapa gembira,mari kawan sama-sama,pasti kita berjaya ! ^_^


HAHAHA . amacam ok tak opening aku ? ^_^


sebenarnya aku nak cerita yg pagi tadi kelas social studies aku CANCEL ada je , madam salmah je actually yg takde . haiyyaaa . alkisah pagi tadi bermula begini ::



  • ting tong 1 msg received 
waktu ni aku dah kat depan blok rambai



  • aisha : today our SS class cancel & will be postpone on another day . but please come to class after recess . TQ!
aku n roommate aku punya lah happy sakan ! haha . imagine , class SS dah lah 2 jam pastu campur ngan recess 2jam30minit . pastu kalau tak pegi kelas dari pagi sampai recess , tak ke masyuk tu ? hahhahaha


oleh itu,aku dengan senang hati dgn roommate aku pegilah RECSAM CAFE , kononnya nak breakfast , beli mee goreng n cucur.pastu bawak balik bilik. (hati memang berbunga-bunga,ada taman!)


kat bilik,duduk lah bertiga ngan member lagi sorg , siap berhidang lagi,nak breakfast ni . 


TIBA-TIBA


calling ~



  • fazmin : hai efa , kat mana ? SS ada kelas now kat dewan angsana . dtg sekarang k . *nada serius gila nak mati


  • aku    : haa! ko ni biar betul ? saje je kan nak kenakan aku. tipu la tuu . *sempat gelak lagi* hehe


  • fazmin : haha . aku ckp betul lah . sumpah ! *memang gila serius suara*


  • efa    : HAA ?? tidakkk . okay okay ! *macam monyet kena kejutan elektrik aku rasa* haishhh

aku ngan member aku ape lagi , mcm lipas kudung HAHA ~ sambil tu sempat lagi membebel sorg2 . hahaha :D

masuk je dewan agsana ,ada MADAM ONG :) dia tak kesah sebab ada lagi yg datang lambat . ni mungkin sbab misunderstanding kan ? so she doesn't mind ^_^ sangat baik hati kan ? sebab tu lah madam ni cantik :)) *winkwink . hehee *IKHLAS*



moral of the story : bila dah takde kelas tu lain kali bersyukur dulu,jgn nak over excited pulak.HAHA. kan dah tak cancel kelas nye :))




As a student I learned from wonderful teachers and ever since then I've thought everyone is a teacher             -Bill Moyers-








 tata sii cantik & sii macho ;))

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]