Miss Butterfly's Stories: mrs. messy sedunia !

Saturday 30 October 2010

mrs. messy sedunia !

celoteh efalovesukasuki

messy tapi nak jugak nampak comel ! ^__^ hehe


FACT : saya rasa saya messy ! haizz  T__T  everything is arranged . fullstop !

emo emo emo , hari hari nak emo . mengapakah ? sebab , i hate doing last minute work , tapi tiap kali mesti promise kat diri sendiri macam ni

"okay,promise buat kerja on time + tak last minute"
                                          *finger crossed *

banyak lah promise aku
tapi , still buat jugak . tak tau tak tau kenapa ! grrrr ~kadang kadang rasa nak menangis , tapi rasa macam TAK PERLU . apalah sangat benda yang aku nak tangisi . haiz . T____T . macam mana nak buat ni ? rasanya tunggu bonda di rumah bagi kaunseling baru okay sikit kot. aku rasa dah lama tak nangis macam budak ni

semakin banyak tears keluar semakin release ^__^ percayalah ! hehe



before end this entry  nak share lah sikit :


cita cita yang tak berapa nak kesampaian -

# menjadi budak pandai T____T

nape orang cakap budak pandai NERD + PAKAI SPEK ? hmm




.::.entry kali ni mcm apa je T__T sumpah messy!.::.


p/s : shopping tadi sedikit sebanyak buat aku release , tapi duit aku mengalir macam air je ! ngek T__T

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]