Miss Butterfly's Stories: aku sanggup demi ..

Tuesday 27 July 2010

aku sanggup demi ..

celoteh efalovesukasuki

assalamualaikum && selamat petang PEMBACA semua :) hari ini cuaca cerah , boleh tahan redup dan panas pun seimbang kan . agak bagus yer . kalau hari2 macam ni . hehe 


PEMBACA ,
dah lama saya x update blog ni , sorry lah agak agak busy dengan aktiviti kat IPG ni . huhu . penatttttttttt ~ tapi macam x biasa plak kan , dah LUMRAH hidup . *poyo jer


tau x , sabtu ahad minggu lepas . uihhh ! saya g jalan2 ngan kawan2 g Queensbay . pagi sampai senja . hehe . 1st time  g sana . hajat di hati nak tengok ECLIPSE  tapi apa kan daya next round start lambat sangat . *sobs*sobs . agak sedih . aarrrrr . so , dgn hati yg rela saya pun tengok lah movie melayu MANTRA , agak seram , tapi x la seram sangat , haha . FARAH && ALIFAH && NOOR && AKU melawak kat dalam cinema tuu ~ HAHA . manakala , COUPLE kat belakang bermanja2 ASTAGHFIRULLAHALAZIM ! TIDAK BERMORAL SUNGGUH ;P
hehe . 


selepas itu , hajat ke dua saya nak pergi GUARDIAN nak beli krim untuk kulit ku  YANG SANGAT sensitif ni , sejak bila aku pun tak tau lah ==' . haha . 


FUHHHLAMAKK ~! 
memang betul la kata nenek aku , "kecil-kecil cili padi" , agak mahal harganya , padahal uih isi kat dalam ciputtt je . tapi demi cinta ku pada diri sendiri , tak kesah . walau berapa pun , asal aku pulih seperti dulu !! :)


agak + memang kecil kan . :)

LAST ~!

itu sahaja dari saya , agak rushing penutupan nyee . sorryy !! cik alifah dah ajak g cafe , makan dulu .

ciao ! :)


No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]