Miss Butterfly's Stories: tired amat sangat

Monday 12 July 2010

tired amat sangat

celoteh efalovesukasuki

assalamualaikum , selamat sejahtera , selamat malam dan selamat berhari isnin EVERYONE!!

anda semua HARUS tahu ape yang saya buat hari .. sangat penat lah kan .. and benda ni memang lah bukan atau lebih specific tak pernah ter-shortlisted pun kat dalam list KEGEMARAN KU pada WAKTU LAPANG -.-

saya berlari *macam larian jalan raya kat SMSS dulu*  duh!! TIDAK SUKA TIDAK MAHU TIDAK INGIN BERLARI ~!!!!!! :"(

IN MY OPINION :

running or jogging is not about losing weight at all but about getting healthy :)
but .. the problem is .. aku tak suka berlari .. jujur + ikhlas dari lubuk hati :)
i know there ARE another ways getting healthy .. i prefer go to gym .. haha .. kalau aku kaya ! HAHAHAHAH 

aku rasa aku akan suka jogging if aku sorg ja jogging and there are no eyes look at me :) itu saya mahu .. hehe .. bukan apa .. jogging , plis lah .. berlari perlahan kot .. running baru berlari laju .. where u can speed up .. lantaklah .. nobody care .. xD 


haa .. lepas berjogg kat BUKIT DUMBAR tadi .. pergilah ke kantin bersama -farah- membeli teh ais .. my fav .. tak penah miss heheh .. then .. balik room .. OMG ~!  

pain nye :"(

actually, before pergi jogg tadi sempat mengetip kuku .. then myb ade sikit tak ter ketip .. then lari punya lari .. akhirnya kuku (kaki) expanded ! mengapakah ? hurm .. ada jee .. benci nye lahhhh .. dengan that polka dots things + expanded thumb ... betapa sengsara nya aku .. pada minggu yang kedua ini .. eeeeeeeeeeeeeeee

OLEH ITU :

saya pun mengubat hati yang luka ini dengan makan maggi Tomyam dengan perasaan yang bercampur baur -.-


post ini di akhiri dengan picture yang comel :) 
kaki ku yang cantik di luar tetapi sakit di dalam :)

okey lah .. cukup lah untuk malam ni . i want to enjoy my supper first , nite everyone ! *imissufriends!*


-wsalam-

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]