Miss Butterfly's Stories: tesco OH tesco

Sunday 11 July 2010

tesco OH tesco

celoteh efalovesukasuki

ASSALAMUALAIKUM + SELAMAT PETANG + SELAMAT HARI AHAD 

hai semua nya ! hehe .. sangat penat hari ini kawan2, saya baru balik dari Tesco bersama -izan- .. kitorg beli barang keperluan .. hahaha .. BAPAK banyak barang =.='
sampai penoh bonet kereta bro HAKIM .. hahaha .. keshiann dhe loe ;p macam2 beli tadi .. hehe .. macam org dah pindah umah je .. hahah ..nak tau tak apa benda yang paling BERTUAH yang aku beli ???
hahahhahahaah .. bongek~ kalu aku teringat nak bawak dari rumah takde masa aku nak beli benda2 macam ni taw ! huh

yelaaaa~ saya upload picture nye oke ?


hahahahahah ~ :D
bertuah tak bertuah .. beli sudu n garfu .. xde yg jual satu2 .. so , terpaksa . TERPAKSA ..
beli yang untuk satu family punya =.='

adoee .. xpe .. 

*sape2 yg xde stok sudu n garfu sila lah datang ke BLOK JAMBU okey kawan2

AKHIR SEKALI ,

SELAMAT BER-HUJUNG MINGGU . JGN SIa SIAKAN HUJUNG MINGGU ANDA ~

XD

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]