Miss Butterfly's Stories: it just a SATURDAY

Saturday 10 July 2010

it just a SATURDAY

celoteh efalovesukasuki

assalamualaikum , good morning & happy saturday EVERYONE ! :)
macam biasalah , hari sabtu sangat lah ku suka hari ini . di mana aku dapat bangun lambat n doing al the things slowly ! hahahaha tak lah se-rushing weekday . 
 malam tadi tdo lambat sebab tgk TV kat bilik TV .. then o9 sekejap .. gayut2 lagi dgn my by :)
yelah .. my by sgt bz kot , :"( , busy dgn orientation nye ! kekekkekeke .. kasihan .. pastu baru lah tido .. my parent xde kat umah diorang pegi BRUNEI my cousin kawen -.- i x pegi majlis bsanding my 1st cousin KOT !! aaargghh .. but its ok .. :) chillax kan .. hehehe .. 

tadi saya sangat rajin membasuh baju . hehe . selalu nya guna washing machine yang pakai SYILING 20 sen & 30 sen tuu .. hehe .. tapi sebab semangat .. guna lah manual punye . hehe .. pastu saya n roomate -izan- kemas kemas bilik kitorg yang cantik ini :) hehe .. menyapu & mcm2 (padahal menyapu je) hahahahaha :D

ini tempat saya beradu :)


lepas menyapu mengemas katil .. yg kat atas tu .. hehehe .. penah x korg rasa . lepas atur cadar tegangkan cadar .. rasa cam sayang nak duduk atas katil tuu .. dont wanna spoil it :) hahhaha ..
sy rasa mcm tu kot .. tp at last duduk je.. kakakkakaka ;'p

AKHIR SEKALI,

saya sangat lapar ! x breakfast lagi kot :"( ok ! nak g MAMI's CAFE dulu .. bye all

i miss u so much FRIENDS !

-wsalam-

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]