Miss Butterfly's Stories: Bapa

Sunday 19 June 2011

Bapa

celoteh efalovesukasuki



I am a big girl but i am crying.
Bapa. Hari ni Father's Day. Selamat Hari Bapa, tapi bagiku, setiap hari ialah hari bapa. Terima kasih, kerana apa jua mahu ku mesti bapa turutkan, tanpa sebarang pertanyaan mahupun bantahan. Terima kasih bapa, sebab sanggup berkorban walau apa jua keadaan. Walau sudah lewat malam tapi, bapa masih mahu keluar rumah, semata-mata hendak membelikan ubat untuk ku. Bapa, bapalah satu satu nya insan yang bernama lelaku yang paling ku sayangi di dunia dan juga akhirat. Insyaallah. Bapa, walaupun aku malu untuk mengungkapkan sayang kepada bapa, tapi dari lubuk hati ku, aku sangat mencintai bapa. Air mata ku berjujuran jatuh perlahan lahan, kerana teringatkan peristiwa tadi di airport. Aku terlupa bahawa hari ini hari bapa. Aku hanya teringat setelah ibu memberitahuku. Betapa sebak di dadaku, lalu aku terus mencium tangan bapa dan mencium kedua belah pipinya. Bukan niatku untuk melupakan bahawa hari ini ialah hari bapa. Mungkin fikiran ku melayang jauh memikirkan perihal, aku akan pulang meneruskan pelajaran ku di Pulau Pinang. Bapa. Sekali lagi. Aku sayang bapa sangat sangat. 



Kalau lah bapa membaca entry ni, mungkin aku malu. Sebab, aku lah si bodoh yang malu untuk mengungkapkan sayang kepada kedua ibu bapanya. T_T


Sayang bapa :(


1 comment:

  1. sabar k . kmk syg bapak kmk juak . tp xkalak pdh kat ny . jahatnya saya . uwaaaa . =(

    ReplyDelete

Thanks for the comment ^.^//

[close]