Miss Butterfly's Stories: teringatkan si monyet

Tuesday 7 June 2011

teringatkan si monyet

celoteh efalovesukasuki


hujan rintik-rintik, ambuk (monyet) makan padi,
siapa cantik, dapat kawen dengan ------ 
haha, agak-agak melampau zaman-zaman 90an kan ^_^


sebenarnyaaaa.... 

saya teringat bestfren saya waktu kecil-kecil dulu. nama timangan nya B (bukan nama sebenar). umur kitorang sama, tapi tak tau pulak birthday dia bila, apa yang penting, pegi mana2 mesti sama-sama. kalau bercuti pun sama-sama. tapi, masa semakin berlalu, dia dah pindah kat nun jauh di Semenanjung. Bayangkan, waktu kecik-kecik je, sebelum sekolah tadika lagi last jumpa. Uh, lama kan. Dan pertama kali jumpa pun selepas dah lama terpisah, waktu saya Form 2 ke 3. Wow! Terkejut aku. Putihnya kau, melepak. Macam aku. hahaha. tapi, biasalah. engine belum panas bak kata mak aku, aku sepatah hapak pun aku tak borak dengan dia ==' (aku pemalu kot) fine!

tapi........

apa yang buat aku teringat kat dia?
aku nampak gambar dia kat fb si rabbit (bukan nama sebenar) 







p/s:  harap dia tak lupa ngan aku :(



No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]