Miss Butterfly's Stories: permulaan cuti

Wednesday 1 June 2011

permulaan cuti

celoteh efalovesukasuki



kadang kadang kita perlu mensyukuri kurniaan Allah, walau se-chubby mana pipi itu -.-


how's life? oh, kat rumah mestilah macam heaven ^_^ perut tak pernah kosong. haha. duit pun jarang jarang dah keluar dari purse aku yang murah tu. Alhamdulillah~ hehe 

tapi.....kalau dah kat rumah nak update belog pun agak-agak fikir dua tiga kali sampai uban uban kat kepala aku tercabut sendiri -.-

tadi study grammar, before tu baca To Kill A Mocking Bird.  tapi tak dapat den nak nolong, mata berat macam ada gajah duk bergayut kat kelopak mata aku -.-

boring boring aku edit picture dan dibantu oleh adikku. tengok hasilnya kat atas tu. an picture yang bertuah aku edit ialah.............


si kupu kupu biru ~ Morgirl Green

i miss you ^_^ take care cintaku di Mukah <3 hehe

kbai
As salam.


No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]