Miss Butterfly's Stories: Many things to think

Wednesday 15 June 2011

Many things to think

alone, but i'm quite comfortable with it. 



aku duduk sendirian dikamarku
menangis kesepian kernamu
kau tinggalkan aku
kau cari yang lain
tergamakmu merobek hatiku
tapi setelah kau pergi
aku mendapat lebih baik darimu
dia hargai aku
dia sayangi aku
lebih daripadamu
aku ingin kau tahu betapa ku gembira
tidak lagi bersama mu
namun pastinya nanti kau akan sedari
yang kau perlu cintaku
yang kau perlu cintaku
yang kau perlu cintaku

Putus by  Imelda

p/s; i tau lagu ni dah lama, tapi nak jugak post lirik dia kat sini. >_<


effa zulaikha, tak payah nak jiwang sangat lah kan. Sebenarnya bukan nak jiwang pun, cuma cuma cuma ... cuba korang dengar lagu ni,  dengar je untuk suke suke. Sedih kalau korg tengah bersedih dan tak rasa apa-apa kalau korang tengah epi epi. Tapi masalahnya, aku sedih ke malam ni? tetttt~ no komen. Jangan fikir apa-apa k. Cuma ada ketidak stabilan mood je, di sebabkan PMS. 

Btw, 6 days left, spend masa yang ada sebaiknya. Promise Promise Promise T_T Memang berat sangat hati ni, dah lah berat badan, tambah lagi hati yang berat. Susahnya nak bergerak melangkah keluar dari rumah ku ini. Oh tidak! Ni dah masuk sem 3, bahangnya mengalahkan demam Akademi Fantasia. (bagi aku lah, tak tau lah korang. aku ni memang over, biasalah. ada darah gemuruh. keturunan lah katakan)

Dan satu lagi yang buat aku hangen mengalahkan hangen senggugut. Tiket AIRASIA ni, asal mahal sangat haa?!! Geram aku. Aku nak balik raya oiii! Dengar tak, harap kau dengar dengan harapan harga tiket tu turun mendadak. Please Please Please! I'm begging u, even though benda takkan jadi pon, but aku harap sangat tiket tu turun haraga lagi. Kalau boleh tawar menawar, memang aku menebalkan muka yang dah tebal ni, g tawar harga. Nak sangat kan nak naik harga bagai, HAMBEKKK KAU SENDUK KAT DAPOR MAK AKU!! I'm really sick of you, tapi nak buat macam mana tu je medium yang ada, i hate PLANE  >_<




p/s; ilangkan sedih tarik rambut sehelai demi sehelai sampai botak -,- 


drawing can release my sickness of you. Sincere from the bottom of my heart!





2 comments:

  1. HAHAHA ! ye lama2 botak lah rambut kalau tercabot ><eu

    ReplyDelete
  2. hehehe. takpe, nanti die tumbuh lagi. hehe :D

    ReplyDelete

Thanks for the comment ^.^//

[close]