Miss Butterfly's Stories: AWAS : entry penuh kejiwangan ! ^__^

Sunday 7 November 2010

AWAS : entry penuh kejiwangan ! ^__^

celoteh efalovesukasuki


 kalau tak nak baca saya tengah berjiwang jangan klik >>>>>  HAHA ^__^

awak , napa awak suka saya?


jap eh awak. saya GOOGLE dulu ^__^


alaa , awak ni . suka sangat main main . hehe


betul lahh . hehe .


cepatlah cakap , sebab apa?? hehe


jap , tgh busy ni . GOOGLE  . focus focus . hehe


awak ni kannnn . haiz . *tumbok dia . haha . memang kejam*


okay okay cik puan . hehehe :))  sebabbbb , takde sebab saya nak suka kat awak, saya  bukan suka kerana kecantikan awak , mahupun kelebihan awak . <3 sebab , the way you are , and sebab orang yang saya suka itu awak . tp mungkin sebab awak manja, walau apa pun , cinta saya kat awak tak lebih dari cinta saya kepada Nya . ingat tu ^__^ , kan saya ada cakap kat blog saya . awak tu pon jgn lebih2 sayang kat saya . haha ^__^ *ayat dia memang sgt skema okay , sabar jelah aku . tapi . like like. hehe



okayy boss , ishhh .awak membebel je tau ! cakap je saya , dia sendiri tak sedar . hehe



- tamat sesi berjiwanggg :))) -




# cinta tak perlu sebab ^__^  he learned and applied it .




p/s ;  ily2 even sometimes saya terabaikan awak , esp waktu saya tgh ber-shopping macam dua hari yg lepas ^__^ hehehe .

4 comments:

  1. wiwit wiwit.
    tp jgn cakap jerrrrr sudah la.
    laki kan.

    huhu

    ReplyDelete
  2. @NuR 'aQiLaH

    haha . tau xpe . nak sedapkan hati kite . haha <3

    ReplyDelete
  3. @NuR 'aQiLaH

    tahniah utk ap? hehe ni tyme jiwanng . memang aty berbungee2 , tggu lah nnt bila stat ngadap bini 1st dia . haha ^__^

    ReplyDelete

Thanks for the comment ^.^//

[close]