Miss Butterfly's Stories: kore cerita yang berhabuk

Tuesday 23 November 2010

kore cerita yang berhabuk

celoteh efalovesukasuki


aku nak kuar dari simpang tu , aku dah tengok kiri dan kanan . aku rasa dah takde kereta lalu lalang. jadi aku pun masuk gear satu , tekan minyak . tak sampai seminiit , boommmm ~ ! kereta ku di langgar  T__T  hujan renyai renyai waktu tu . perasaan aku ? TAKUTT teramat sangat sangat sampai nak terkencing , muka pucat nak mampus bagai ayam berak kapur.

dalam fikiran ku cuma satu  :

adakah aku yang melanggaar atau aku yang dilanggar , sebab aku tak tau dari mana datang nya kereta ituuu  T__T  sedihh . kereta ku "bercium" dengan sebuah kereta CRV brunei . haishhh ! dan pemandu nya seorang perempuan cina yang garang macam HARIMAU nak makan orang . mentang mentang aku nampak innocent suka hati dia nak marah aku !  < weii , aku ada lesen lah budus ! ko tu yang drive laju nak mati macam nak mampus , tak tau ke ni bandar kecil/daerah/ bukan bandar besar macam brunei T__T napa nak laju laju sangat weiiiii >

benda ni terjadi kira kira dalam bulan jun 2010  

*okay , aku sangat emosi ^___^ tapi wajar okay kalau aku nak emosi terlebih*





aku rasa aku  phobia   tapi aku tak nak admit nyaaa . sebab aku tak pasti . arghh ~! apa yang penting aku rasa takut bila bapa n mak aku drive agak laju , even kalau kawan aku pun . aku akan cakap slow sikittt , errr . bahaya tauuu .  okay , aku sangat rimas dengan keadaan aku . hmm . lagi satu aku sangattttt TAK NAK lalu atau guna jalan yang pernah aku accident dulu . huh !

dan tadi , aku drive setelah lama tak drive sebab kan before ni kat penang . jadi aku drive lah kat kawasan kampung , tak banyak kereta. aku drive sangat slow 20 je . haha . tak pun naik sikit 30 . haha . budus kan ? tangan aku SEJUK serupa mayat tauuu ?  T___T serammmm ~




p/s:  macam mana ni ?? aku tak nak phobiaaaaaa  T__T  sobs* sobs*

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]