Miss Butterfly's Stories: couples of the day ^__^

Saturday 20 November 2010

couples of the day ^__^

celoteh efalovesukasuki


Salam ^__^
firstly , enjoy the pictures  ..
ini lah si romeo dan juliet , konon nya lah :p

ni pulak abang aku si charming dan bini dia si kak ella . haha

haa ! ni kartun zaman nenek aku . nobita dan sizuka yang sangat tak matured ^__^

haha ! copy dari buku adik aku pulak . ops . okay ini lah aladin dan jasmine yang padan bagai pinang berbelah belah . haha ^__^

Setiap kejadian di dunia ini ditakdirkan berpasangan , sama ada manusia mahupun binatang yang tak mempunyai akal itu.
Rasa bahagia sangat tengok semua ada pasangan contohnya ;

©     ROMEO & JULIET
©     YUSOF  & ZULAIKHA
©     ADAM  & HAWA
©     ALADDIN & PRINCESS JASMINE
©     PRINCE CHARMING & CINDARELLA
©     NOBITA & SIZUKA
©     BEAUTY & THE BEAST

Romantik kan :P ahaks ! suke pulak aku kumpulkan pasangan pasangan yang sebenarnya ada sesetengah kita yang tak perasan . hehe . jadi aku try lah nak kumpulkan diorang ni, together dalam entry aku kali ni. J
See , how sweet I am . meoww~meoww~

Menurut hadith ;

Peliharalah wanita itu dengan sebaik-baiknya, sebab sesungguhnya wanita dijadikan dari tulang rusuk dan sesungguhnya yang paling bengkok adalah tulang rusuk yang paling atas sekali. Maka jika kamu cuba meluruskannya nescaya ia akan patah. Dan jika kamu biarkan saja maka, ia akan tetap bengkok. Sebab itu, Peliharalah wanita dengan baik.


Melalui lirik lagu De-hearty ;



Dicipta engkau dari rusuk lelaki,
bukan dari kaki untuk dialasi,
bukan dari kepala untuk dijunjung,
tapi dekat di bahu untuk dilindung,
dekat pula di hati untuk dikasihi,
engkaulah wanita hiasan duniawi…

sweet jugak kan lagu ni , tetiba rasa nak dengar balik ^__^ haha
okay sampai sini saja entry kali ni , selamat berjiwang <3 heart anda !

2 comments:

Thanks for the comment ^.^//

[close]