Miss Butterfly's Stories: kau dan dia panggil aku ..

Friday 26 November 2010

kau dan dia panggil aku ..

celoteh efalovesukasuki






Ye saya tau saya pelik , <3 a bunch of thanks ye teman ku yang mesra (TTM)

     

  • Aku pelik dimata mu itu sangat sweet
  • Semua yang ku buat pelik
  • Aku takut kucing , itu pun kau cakap WEIRD
  • Aku tak ada pets pun kau cakap pelik
  • Aku gelak takde sebab pun pelik? Sebenarnya ada sebab, tapi malas nak explain sebab kau banyak tanya :p
  • Kadang kadang kalau call , tak sah tak panggil aku  WEIRD kan?

sebab  kau dan kau memang suka panggil aku pelik kan , ngek nya kamu !
apa apa pun , aku tetap heart both of u , teman tapi mesra ~ J  


p/s :  RAWWRRR  *love u in dinosaur style :p

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]