Miss Butterfly's Stories: i am single but not available

Monday 15 November 2010

i am single but not available

celoteh efalovesukasuki

okay , title tu . its officially okay



Nampak tak muka serious saya tu . hehe . maksud saya , gambar cartoon yang cantik itu

okay tutup kes yang kat atas okay ;)









sorry dah lama tak update blog ni :

  • busy , assignment nak kena hantar < sticky alasan kot >
  • nak balik sarawak , barang BAPAK banyak macam nak pindah
  • shopping je , every weekend , beli apa pun tak tau . haha
  • menghabiskan masa facebook-ing 
  • spent time dgn kawan , nanti rinduu :)
  • bila nak start blogging je , PAP ! terus shutdown
hope , all yang ter- shortlisted tu , accepted k :)


okay , satu GOOD NEWS ;

saya balik rumah esok , dan akan bercuti sampai 2 januari 2011 < lagi 6 taun nak kawen  , lol >
sangat happy okay ! ^__^ miss my family so muchhhhhhh ! plus my siblings , hehe . kitorg sangat rapat , bond between us can't be cut down ( merapu , stupid ) okay sambung , flying to sarawak , err actually sabah . sebab , hometown saya kan kecik jer , mana lah ada international airport ni , tapi dah kira up lah ada domestic airport . korang ade ke ? takde kan ?  :p dari sabah , naik car pegi Lawas 3 and half hour je :) je ?? err , kejap lah tu kan . hehe . rasa kejap bila TIDOR dalam car . haha .

okay , cukuplah , cukup cukup . enough


haa ! before tu nak bagi tau ,


MURUKU KACANG DAL sangat sedap okay ! try lah makan . mesti nak lagi . hehe . especially yang tesco punya , credit to kak lily , hehe , sebab belanja saya makan ni , waktu usrah ;)

ini lah rupa muruku kacang dal , sedapppp nye :p hehe




hehe . okay , itu sja . yang penting , rasa macam TAKNAK merokok  TIDO . hehe :P sebab , excited tahap dewa ni , nak balik , nak amkan masakan mak . winduu babu n bapa muach ! (sweet kan saya) ;)

assalamualaikum , blogger aka reader ;)

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]