Miss Butterfly's Stories: jangan tipu diri sendiri

Tuesday 23 November 2010

jangan tipu diri sendiri

celoteh efalovesukesuki

im in love? hahaha . buduss ~ tipu jee . wekkk :p



dia sakit sekarang , kekurangan vitamin dalam badan . tgk badan pun dah tau , kurus sangat . sedih ada jugak and kadang kadang terfikir napa aku MESTI sedih ? aku sayang kan dia ke ? haishh sayang sayang sayang kejap kejap rindu rindu pastu cinta cinta cinta <3
PENAT dengan semua ni , permainan dunia ni . haishh . boleh tak kalau aku nak cakap

cepatlah aku ni habis belajar , pastu kerja pastu kawen . hahaha . kan senang , penat penat tak nak couple ! haha  i wish he will understand why  ^__^(Y) peace babe ~

okay, dah sakit tu pulak kena tahan kat hospital , adoiyai ~ inilah nama nya ujian . ujian ujian . ujian agar si dia bersabar dan ujian supaya aku bersyukur sebab kesihatan yang di berikan kepadaku. lepas tu , aku rasa sangattttt tersentuh dan bersyukur sangat sebab dilahirkan dalam keluarga yang sederhana , dan aku harus bersyukur ada lagi orang yang kurang mampu sama ada untuk membiayai wang hospital . hmmm T__T si dia bukan lah dari keluarga yang kaya raya , tapi mampu . 
< stupid , ayat macam haram , lintang pukang berputarr belitan T__T >


aku sayang kat ko , harap ko tau ni ngek ! boleh tak ko tunggu aku dan beri aku masa , kan kita janji  17 jul 2017 kan3???  jadi apa yang penting sekarang , ko jaga kesihatan ko tu demi aku k, aku nak ko tau yang aku sayang ko. aku sedih tau tak sebab sejak kebelakangan ni kau asyik sakit je , dah la aku jauh , susah nak tengok tengok kan kau , dah kurus . makan banyak sikit boleh tak? aku tau ko dah makan banyak , lebih banyak dari aku tapi badan ko still kurus kepeng macam tu tak mcm aku makin mengembang  T__T , takpe . ko minum air 8 gelas sehari OKAY ! < sila dengar nasihat doctor tak jaid ni k >


aku mintak maaf mungkin selama ni aku rasa aku tipu diri sendiri T__T aku sayang ko . hope ko sabar k . kalau sayang , tunggu k ^__^








 p/s :  harap "ko" tak baca entry ni  , sbb      *malu*   
  

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]