Miss Butterfly's Stories: hilang tiada pengganti

Saturday 19 March 2011

hilang tiada pengganti

celoteh efalovesukasuki





sepanjang cuti seminggu ni , aku di beri tanggungjawab jaga anak2 ikan kak izma :) aku jaga bagai menatang minyak yang penoh, aku mandikan bersihkan tank dia beri makan secukopnya malahan lebih sebab tanak kasi ikan2 kecil tu lapoo~ 






hari ni hari sabtu , means cuti dah nak abis kan. seronok lah sbb aku dapat maintain jumlah ikan2 tu after aku pass balik kat kak izma. 


tapiii ~ tadi aku bangun2 pagi je ( pagi ke ? ) roommate aka kaksue cakap sekor ikan dah kiok/mati. OMG (oh menarik gile! ) sumpah terkejut , apa aku da buat . aku pembunuh !! :( aku macam tak caya pulak kan ikan sekor tu dah mati. haishhh . aku zoom in punya zoom in, sah dah kiok T__T sedih la jugak sebab nanti apa aku nak cakap kat empunya ikan tuh . ALAMAK!! think*think* gali punya gali korek punya korek, kena lah jugak aku berterus terang nanti dgn kak izma yang baik hati ( bukan bodek ok, ikhlas :) ) 










hijau ~ tempat kejadian si-ikan kiok T__T


mesti kawan2 dia sedih kan , sebab sekor member dia dah pergi~ T__T samalah juga macam manusia kan, pergi nya tiada pengganti dan kita cuma akan bertemu kembali di alam selepas ini. uhuk uhuk *MOOD FEELING*






kesimpulan yg dapat aku simpul dan ikat ketat2 kat sini

|
|
|
|
V
aku bukan seorang PET GUARDIAN yang bagus *sigh





10 comments:

  1. even we try so hard to make things as we want, He knows the best. I have an aquarium at home too, same thing goes to me.

    ReplyDelete
  2. hmm , i do agree with you . what makes me so sad about it is , the fish was not mine.. uwaa T__T

    ReplyDelete
  3. dasar pembun*h!!!
    grrr~~~
    sabaq na~~~
    i ada lg....
    mta maaf mta maaf

    ReplyDelete
  4. grrrr~ hehe , i mau ikan i xnak u :p heheheh *kidding*

    ReplyDelete
  5. HAHA , besh la post andaa . mesti rse serbe salah ann ? ikannye da kiokk . HAHA -___-

    ReplyDelete
  6. x nak bwak u jln2 nti
    tggalkan u sma ikan2 tu
    ikan tu dah tadak
    dia dah p kat tuan dia
    c.......
    sapa nak tman u p jln......

    *urusan antra kta ber 3 ja ok*

    ReplyDelete
  7. kecik puyuzzz ~ TQ :) tau xpe , lom gtaw agy kot kat tuan empunya ikan tuh . TAKOTT T__T

    ReplyDelete
  8. si comel & si seronok ~ tak mahuu . nanti bayangan ikan menghantui ku . tidakkkk ~ haha

    ReplyDelete
  9. HAHA , okayokay welkem . alaaa, buad jelaa muke seposen bile gitau empunye ikan tuh . comfirm tk kene maraa . ngeee~ ^^

    ReplyDelete
  10. HAHA ~ thanks2 :) so esok kena wat meka seposen la ek . hehe. sure after diz dia dah taknak suruh i jaga fish dia. haha

    ReplyDelete

Thanks for the comment ^.^//

[close]