Miss Butterfly's Stories: obesity ke?

Sunday 27 March 2011

obesity ke?

celoteh efalovesukasuki


oh blog kau cantik, bahasa kau guna kat blog pun aku suke tu yang buat aku nak baca every time kau update blog kau. Tapi masalahnya blog kau obesity doe! Loading sangat lembab, aku yang mulanya excited tahap monyet pun dah tak berselera nak baca blog kau. SEDIH doe kau ~




oleh itu, kalau nak tau blog kita ni obesity ke tak, boleh lah kita timbang berat blog kita kat sini .


yang kat bawah ni, aku punya blog punya keberatan :P


 click to enlarge :)


try lah ye :)  kalau berat blog anda less than 100kb , means blog anda mempunyai berat yang ideal  ^__^







2 comments:

  1. 1 thing yang feedup nak masuk blog orang. Blog dia ada music, player yang automatic play. x best tul... better silent. bukankah lagi ringan begitu..

    ReplyDelete
  2. wuhuuu...blog aku ramping....xmcam tuannye-__-"

    ReplyDelete

Thanks for the comment ^.^//

[close]