Miss Butterfly's Stories: tiada ruang untuk bernafas

Wednesday 23 March 2011

tiada ruang untuk bernafas

celoteh efalovesukasuki

dedicated for someone before start my entry today 
|
|
v
aku tak suka kau,  kau buat aku rasa macam nak cakap


 "wei, ko tu sapa huh? bajet ko tuh hebat sangat ke?''

RIMAS! RIMAS! dengan semua ni dengan keadaan yang macam bergantung di atas pokok yang tak bertali. haish. masalah dengan CLASS SPLIT lagi satu benda, aku hanya mampu cakap NO KOMEN WITCH! geram aku :(

i extremely don't like this semester, what a heaven :(


tahniah kepada bulan MARCH kerana aku seakan akan tiada ruang untuk bernafas walaupun oxygen di supply kan pada setiap hari =.='




ohh march, kenapalah kau sangat nakal. sungguh tak memberi kerjasama yang banyak kepadaku, kau buat aku sedih. tapi haruskah kau yang ku salahkan. atau aku sepatutnya menyalahkan lecturer ku? HAHA :D okay sebenarnya aku yang bersalah, sebab aku teralu memikirkan benda ni, fine aku lah salah, semua salah aku kan. grrr >_<  kalau tak pun salah IPG ni. HAHA . fine fine, aku nak salah kan semua orang boleh?! kalau tak pun, yang tengah baca entry ni yang bersalah. HAHA. gurau je ^__^.

my wishes:

* habis semester ni cepat cepat :D
* habis bulan march ni cepat cepat :D
* habis kan minggu course work cepat cepat :D
* nak bulan may, nak pulang ke rumah ku syurga ku :D


berikan lah ku sedikit ruang untuk melelapkan mata dan berehat seketika dan bernafas dengan betul ( in - out )








No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]