Miss Butterfly's Stories: rindu tak berbelah bahagi

Saturday 5 March 2011

rindu tak berbelah bahagi



i miss you this much ("___________") wanna hug u adikkkkkkku! ezzudin zharfan aka juju pocoyo . hihihi














saya emosi saya emosi saya emosi terlampau melampau

wahhh . sedih dan sangat menyanyat hati. ( betul ke spelling tu, bengap nye ==' ) i miss my cute brother nih . ezzudin zharfan  mak tadi call, pastu mak cakap juju (nickname) demam dan nak makan pun susah, asek xmao je. aku pun pelik lah kan, sebab apa jadik macam tuh. mak aku cakap dia rindu aku. SOBS SOBS. tersentuh jiwa dan raga ku tau tak. ISK ISK. juju duduk sorang2 kat satu sudut dan lukis gambar aku dan try to write a letter to me. hurmmm. I MISS U TOO adikk T__T sabar k. i am comingg, 2 n half months to go k dear. tak lama tu. T__T aku tau dia rindu giler ngan aku sebab aku yang jaga dia, mandi pakai sume aku jaga. even dia tido ngan aku. aku dodoi dia kot




okay, stop ber emosi disitu ^_^






yeahh~ be strong efa. walau pun kat pulau ke lat bandar ke kat jalan raya ke kau kena campak, you must be strong! chaiyok~ chaiyok~




-i am a softhearted person-

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment ^.^//

[close]